Något nytt har alltid en början..

Idag är det dan före dan före dopparedan... Ska vi vara petnoga med klockslag så är det dan före dopparedan nu.. Alltså använts det uttrycket fortfarande?
Har tänkt hela hösten huruvida om jag ska börja blogga igen eller inte.. Det fick bli Efter mycket om och men igen... Håll dock inte för höga förhoppningar.. Vill se lite vad jag går för och om någon ens läser... Min gamla blogg läser folk fortfarande trots att det är en 3år sen sist drygt.. Men den är mer informativ så att säga .. Tack vare mitt cochleaimplantat jag lät operera för ca 3.5 år sedan.. Näst bästa jag gjort i mitt liv, jag hör och kan jobba med just det jag gör för tillfället hade innan dess varit mer typ omöjligt... 
Vad kommer denna blogg handla om då? 
Mitt barn min äskade unge Felicia mig själv och mina bravader likt Bambi på hal is som gör misstag mer än lyckade beslut... Singel.. Ja... Men där i kring någonstans kan det evt hända grejer.. japp inte ens jag vet om det blir något.... Vi får se hur det blir nästa år helt enkelt... 
Nu är klockan aldeles för mycket.. Råkade lova dottern att vi ska klä julgranen direkt efter frukost.. Under vem som är mest uppspelt över det.. Blå eller röda kulor till silver?? Det får vi se imorgon. Gonatt! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: